خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان تاکید کرد؛

هیچ اولویتی مهم تر از انتخابات نداریم/ دستگاهها تمام ظرفیت خود را برای انتخابات بکار گیرند/ بررسی صلاحیت شوراها به رقابتی شدن انتخابات کمک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۴۹۳

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات فصل مشترک تمام علائق و دغدغه های ملی است، تاکید کرد: از ادارات و دستگاههای استان توقع می رود که در آماده شدن فضای عمومی برای مشارکت در انتخابات با تمام توان و ظرفیت ورود کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،حسین خوش اقبال در جلسه هفتگی ستاد انتخابات استان که با حضور فرماندار کرمانشاه، مدیرکل مخابرات استان،معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه و نایب رئیس اتاق اصناف استان تشکیل شد، با اشاره به اینکه تلاش مجریان انتخابات در جهت فراهم شدن زمینه برای مشارکت حداکثری است تاکید کرد: باید تلاش شود که هر ایرانی علاقمند به سرنوشت کشور نسبت به حضور در انتخابات احساس مسئولیت کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در روند بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر در هیات های اجرایی تلاش شد که تا حد ممکن نمایندگان همه سلائق و گرایشها در انتخابات حضور یافته و رقابت کنند.

وی همچنین افزود: تمام امکانات و تمهیدات برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و ایمن در خرداد ماه در استان کرمانشاه فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه با اشاره به اهمیت ضرورت تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات گفت: با توجه به شرایط کرونا و محدودیت تجمعات و تبلیغ ستادهای انتخابات ،تبلیغات شهری برای آگاهی بخشی عمومی باید پررنگ تر باشد. توقع می رود که ادارات و دستگاهها مجدانه برای آماده شدن فضای عمومی در انتخابات اقدام کنند و نمای بصری شهر را انتخاباتی کنند.

خوش اقبال با بیان اینکه هیچ اولویتی مهمتر از انتخابات نیست، تاکید کرد: دستگاهها و ادارات باید از همه ظرفیت ها و توان خود برای تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی عمومی در جهت تبیین اهمیت انتخابات بهره برداری کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: توقع می رود که برنامه ریزی و  هزینه برای انتخابات را از روی احساس وظیفه ملی باشد و جزو اقدامات با اولویت قرار  بگیرد.

وی ظرفیت های شهرداری کرمانشاه برای تبلیغات محیطی وآگاهی بخشی عمومی را گسترده دانست و گفت: شهرداری کرمانشاه با استفاده حداکثری از ظرفیت تبلیغاتی خود می تواند امر انتخابات و اهمیت آن را بازنمایی کند.

وی همچنین با بیان اینکه رسانه ها همراهان هوشیار ستاد انتخابات استان هستند، اظهار داشت: رسانه ها در تبیین اهمیت انتخابات، تحرک بخشی به افکار عمومی و افزایش مشارکت تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز