خبرگزاری کار ایران

مناظره بیگی و پزشکیان لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۴۷۵

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز قصد داشت مناظره‌ای بین مسعود پزشکیان و احمدعلیرضا بیگی دو نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برگزار کند که ظاهرا این مناظره نیز همانند مناظره 4 سال گذشته این دو نماینده تبریز بی سرانجام مانده و برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، روز گذشته خبری در فضای مجازی تبریز به سرعت با ضریت تقابل دو نماینده مجلس مردم تبریز،آذرشهر و اسکو به شدت در حال گسترش بود که از مناظره جدید دو نماینده تبریز در مجلس خبر می‌داد و قرار بود 17 اردیبهشت ماه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز این مراسم برگزار شود.

موضوع این مناظره محرومیت مردم در نظام است.

علیزادگان مسئول بسیج دانشگاه آزاد تبریز در گفت‌وگویی اظهار داشت: ما دعوت نامه برگزاری مناظره را به هر دو نماینده ارسال کرده‌ایم و آقای پزشکیان قرار است تا ساعاتی دیگر به این درخواست پاسخ دهد.

بیگی و پزشکیان بیش از این هم سابقه برگزاری مناظره با یکدیگر را داشتند. آبان‌ماه ۹۶ قرار بود این دو نماینده تبریز در سالن وحدت دانشگاه تبریز با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو بنشینند. ظاهرا همه چیز هم آماده بود اما پزشکیان در نهایت با تماس تلفنی که از یکی مسئولین ارشد استانی دریافت کرده بود به احترام این تماس با بیگی مناظره نکرد.

اما اینبار شرایط متفاوت تر بود. پزشکیان امروز، نائب رئیس مجلس نیست و خود را در قامت یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری می‌بیند. از طرفی بیگی هم این روزها پای ثابت سفرهای انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد است و احتمالا در صورت تایید صلاحیت او، رئیس ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد باشد.

این مناظره قرار بود در دانشگاه آزاد تبریز برگزار و از طریق صفحات مجازی به صورت زنده پخش شود، که شب گذشته از دفتر مسعود پزشکیان منبی بر عدم مناظره وی با بیگی منتشر شد که پزشکیان برای دومین بار مناظره با بیگی را منتفی اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز