خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه دوم نخستین گروه دانشجویان دانشکده داروسازی بندرعباس در آزمون جامع داروسازی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۳۹۳

رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نخستین گروه دانشجویان دانشکده داروسازی بندرعباس در ارزشیابی کشوری موفق به کسب رتبه دوم با امتیاز 95 ممیز 83 درصد از لحاظ میزان قبولی دانشجو در بین 25 دانشکده مطرح کشور شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، صفا عنوان کرد: داروسازی از رشته های پرطرفدار کنکور تجربی به شمار می رود که هر ساله داوطلبان زیادی به هدف قبولی در این رشته در کنکور سراسری شرکت می کنند.

وی ابراز کرد: آزمون ۱۸۰ واحدی مهمترین آزمون سراسری برای دانشجویان داروسازی و ارزیابی دانشکده است. تمامی علاقمندان به رشته داروسازی می دانند با سنگین شدن رقابت در این رشته، برای رسیدن به هدفشان مسیر پرپیچ و خم و سنگینی را پیش رو دارند که نیازمند عزمی راسخ و داشتن اطلاعات جامع و دقیقی در خصوص رتبه و درصدهای قبولی رشته داروسازی است.

صفا عنوان کرد: این موفقیت حاصل زحمات و حمایت‌های ارزنده روسا و معاونین دانشگاه به ویژه معاونین آموزشی از بدو تاسیس دانشکده تاکنون، اعضای هیات علمی، کارکنان زحمتکش دانشکده و حوزه معاونت آموزشی و بخصوص دانشجویان پر تلاش و فعال ورودی ۹۴ که همه این افراد نقش موثر و بسزایی در کسب این جایگاه داشته اند؛ می باشد.

فاطمه خواجویی دانشجوی ورودی ۹۴ این دانشکده با کسب نمره ۱۶۷ در کشور رتبه چهارم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز