خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان خبر داد:

تزریق واکسن به ۱۰ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۳۶۳

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به تزریق واکسن به ۱۰ هزار سالمند از ۵۵ هزار سالمند بالای ۸۰ سال استان، گفت: شهروندان در مراکز تزریق واکسن تجمع نکنند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن رخشاد با بیان اینکه استان گیلان همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ به بالا را شروع کرده است، گفت: از جمعیت ۵۵ هزار نفری این گروه سنی تا کنون ۱۰ هزار نفر واکسینه شده‌اند.

مدیر گروه درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: افراد گروه سنی ۸۰ سال به بالا با در دست داشتن مدارک شناسایی خود به مراکز درمانی مراجعه و واکسن مربوط بیماری کرونا را تزریق کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان نگران تزریق واکسن نباشند، اظهار کرد: تا واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ به بالا اتمام نشود گروه‌های بعدی در اولویت قرار نخواهند گرفت.

رخشاد با اشاره به ایجاد تراکم جمعیتی در مراکز تزریق واکسن از شهروندان خواست برای تزریق واکسن حضور تنها یک همراه کافی است.

وی در باره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان گیلان، گفت: ۷۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که ۱۵۴ مورد در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

رخشاد تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان گیلان ۱۲۱ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در این بخش بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه تنها راهکار مقابله و قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس را رعایت دستور العمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از عدم ترددد غیر ضرور و حضور در دورهمی ها اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز