خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آوج:

13 نفر از شهروندان آوج در اثر ابتلا به کرونا در سال جاری جان باختند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۳۴۰

فرماندار شهرستان آوج گفت: از زمان انتشار ویروس کرونا تا کنون 48 نفر از شهروندان شهرستان آوج جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت الله علیرضایی فرماندار آوج با اعلام این خبر گفت: از زمان انتشار ویروس کرونا تاکنون در این مدت ۴۸ نفر از شهروندان در شهرستان آوج براثر ابتلا به این ویروس، جان خود را از دست دادند که ۱۳ فوتی مربوط به سال جاری است.

 فرماندار شهرستان آوج افزود: در این مدت تا کنون در مجموع بیش از یک هزار و ۴۵ نفر به این ویروس مبتلا شدند که ۵۵۲ نفر از این ِافراد معادل 53 درصد افراد در سال جاری به بیماری مبتلا شدند.

علیرضایی یادآورشد: آمار ابتلا به کرونا در شش هفته گذشته از آمار مبتلایان در ۱۳ ماه ماقبل آن در سال گذشته بیشتر است و این وضعیت در واقع زنگ خطر و هشداری است که نشان می دهد این بیماری به صورت خزنده و خطرناکی روبه افزایش بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت و بازرسی از مراکز پرتجمع به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: همه شهروندان در بخش های مختلف جامعه باید همچنان در رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت و دغدغه داشته باشند.

وی گفت: توجه به حفظ جان و سلامت خود و همنوعان باید به یک ارزش اصلی و اولیه در فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود تا بتوانیم از این شرایط اضطراری و ناخواسته عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز