خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

ایجاد بسترهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، رویکرد همه مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۳۱۱

استاندار البرز در جلسه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا که به منظور هم افزایی و تعامل در جهت مشارکت عمومی در انتخابات تشکیل شد، گفت: مجموعه مسئولان البرز با وحدت و انسجام برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور آماده هستند.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزالله شهبازی در جلسه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا که با حضور حدادی رئیس هیات عالی نظارت در انتخابات و عباسی سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان برگزار شد،  بر هم افزایی و تعامل در جهت افزایش مشارکت عمومی در صحنه انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: انتخابات تجلی و پیش شرط مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران و مظهر اراده ملت برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود است.

استاندار البرز با بیان اینکه تمام امکانات استان برای انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم و بیطرفی دست اندرکاران انتخابات  وحفظ و حراست از آرای مردم بسیج شده اند، گفت: امیدوارم این انتخابات یکی از پر شور ترین انتخابات با مشارکت حداکثری باشد.

وی با بیان اینکه جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رویکرد همه مسئولان است، تصریح کرد: تعامل و هم افزایی در جهت تقویت و افزایش مشارکت با همراهی و گسترش تعاملات هیات های نظارت و اجرایی با همکاری متقابل ضرورت دارد.

شهبازی اظهار کرد:  حضور و نقش آفرینی مردم در رقم خوردن آینده کشور پیوسته مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

استاندار البرز گفت: با ابلاغ سیاست های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری و با تعیین قواعد و ضوابط رقابت سیاسی سالم به منظور افزایش مشارکت و حضور آگاهانه با هم افزایی تاکید شده است و در این راستا تمام تلاش مجموعه استان در راستای حفظ و حراست با وحدت و همدلی همراه بوده است.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات که مدنظر مقام معظم رهبری هم هست، در این دوره از انتخابات یک رکن است.

در این جلسه حدادی رئیس هیات عالی نظارت و عباسی سخنگوی هیات نظارت نیز بر وفاق و همدلی تاکید داشته و برای همکاری متقابل و استفاده از همه ظرفیت های قانونی در جهت بالابردن میزان مشارکت وگسترش اعتماد عمومی به عوامل وکارگزاران انتخابات و رقابت سالم داوطلبان و اجرای فرامین و تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات و رعایت بیطرفی مدیران دستگاه های اجرایی  مطالبی ابراز داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز