خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور اصفهان مطرح کرد:

عدم اعمال قانون ممنوعیت شبانه در لیالی قدر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۱۴۵

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: در شب های قدر و در بازه زمانی ساعت 22 الی 3 بامداد اعمال قانون ممنوعیت شبانه انجام نمی شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی بیان داشت: با توجه به برگزاری مراسم های لیالی قدر در محل های اعلامی از جانب ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا محدودیت های ترافیکی برقرار است.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا؛ تمامی هیات، مساجد، تکایا و برگزارکنندگان مراسمات در سطح استان صرفا مجاز به برگزاری 2 ساعت مراسم احیا هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان ادامه داد: از ساعت 20 شب های قدر تا پایان مراسمات اجازه توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا داده نمی شود.

وی اظهار داشت: توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درب های ورودی و پیاده روهای گلستان شهدا و سایر محل های تعیین شده ممنوع است.

سرهنگ محمدی افزود: پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و رو به روی آن برای پارک موتورسیکلت ها پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: شهروندان از توقف خودرو به صورب دوبل در معابر و بزرگراه ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل های در نظر گرفته شده خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل های تعیین شده درخواست می گردد شهروندان برای روان سازی ترافیک بیشترین همکاری را با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان داشته باشند.

سرهنگ محمدی افزود: با همکاری های به عمل آمده، در لیالی قدر پارکینگ های محدوده مرکزی شهر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده می شود تا بی نظمی ترافیکی در خیابان های شهر به جهت پارک های غیرمجاز را شاهد نباشیم.

سرهنگ محمدرضا محمدی در پایان درخواست کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده، از توقف های غیرمجاز در حاشیه معابر و پیرامون منازل شهروندان و ایجاد مزاحمت برای آنها خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه در شب های قدر و در بازه زمانی ساعت 22 الی 3 بامداد اعمال قانون ممنوعیت شبانه انجام نمی شود گفت: توقف وسایل نقلیه در حاشیه پارک ها و تفرجگاه ها ممنوع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز