خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کار و کارگر انجام شد؛

دیدار و گفتگوی استاندار البرز با جمعی از کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۰۶۰

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: هفته کار و کارگر بهانه ای برای قدرشناسی از این تلاشگران عرصه آبادانی و توسعه است.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در حاشیه حضور در جمع کارگران و تلاشگران عرصه تولید که روز یکشنبه در محل کارخانه تراورز بتون صورت گرفت، افزود: در احکام دینی و روایات ما همواره بر ارزش و جایگاه کارگران تاکید شده است.

وی ادامه داد: این تلاشگران با بازوان قدرتمند خود چرخ تولید و اقتصاد کشور را به گردش درمی آورند و در بطن مسیر توسعه و رونق تولید قرار دارند.

شهبازی گفت: این شرکت یک سال و نیم پیش با تلاش های صورت گرفته از حالت انفعال و حداقل نیروی کار خارج شد و مدیریت آن به دولت بازگشت از این رو تعداد نیروی کار آن 3 برابر شد و بیش از 200 نفر مشغول به کار هستند.

وی افزود: روند امور این مجموعه را به صورت مستمر زیر نظر دارم و در جریان موانع و مشکلات ان قرار گرفته ام و با تدابیری که اندیشیده شد اکنون شاهد پیشرفت و توسعه آن هستیم.

استاندار البرز گفت: امید است با این روند که حمایت های دولت را همراه دارد، با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، شاهد پیشرفت روز افزون این واحد بزرگ تولیدی و افزایش بیش از پیش نیروی کار در آن باشیم.

استاندار البرز با اهدای گل از کارگران این مجموعه تولیدی قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز