خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل تاکید کرد:

ضرورت ساماندهی سمساری‌ها و ضایعات فروشی‌ها در حاشیه شهر / همت مضاعف پلیس در مقابله با محتکران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۰۱۷

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل بر ساماندهی سمساری ها و ضایعات فروشی ها در حاشیه شهر تاکید کرد و گفت: ساماندهی این اماکن موجب مقابله با خرید و فروش اموال مسروقه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ عادل منیر ظهر امروز در جلسه ارتقای امنیت پایدار که در محل اتاق اصناف اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه خوشبختانه اردبیل جزو سه استان امن کشور محسوب می شود، افزود: ایجاد امنیت پایدار بدون مشارکت دستگاه های اجرایی خصوصا اتاق اصناف، همکاری مردم و بازاریان دست یافتنی نخواهد بود.

سرهنگ منیر بر ساماندهی سمساری ها و ضایعات فروشی ها در حاشیه شهر تاکید کرد و گفت: در این خصوص خواستاریم تا اتاق اصناف در جهت بررسی پروانه کسب، شناسایی و راهنمایی متصدیان این اماکن اقدامات لازم را انجام دهد تا از خرید و فروش اموال مسروقه جلوگیری شود.

وی به تلاش های پلیس در جهت تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پلیس در سالجاری در خصوص مقابله با جرائمی نظیر احتکار و کم فروشی اقدامات موثر و همکاری تنگاتنگی با اتاق اصناف و سازمان صمت داشته و در زمینه مبارزه با مفسدان اقتصادی از ذره ای تلاش دریغ نکرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل به تعطیلی دو هفته ای اخیر در اردبیل اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در تعطیلی های به وجود آمده در راستای مقابله با شیوع کرونا، اصناف و کسبه همکاری لازم را داشتند و در این خصوص هیچگونه جرائم خشن و نظایر آن در اردبیل رخ نداد.

سرهنگ منیر به اهمیت تامین امنیت بازار تاریخی، بازار طلا فروشان و  راسته بازار اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بازار طلافروشان مجهز به دوربین مدار بسته است اما با توجه به اینکه این بازار دارای 18 دهنه است، لازم است اتاق اصناف و کسبه بازار نهایت همکاری را در جهت آگاهسازی و تامین امنیت با پلیس داشته باشند.

وی ادامه داد: بازار تاریخی اردبیل دارای کمترین دوربین مدار بسته است و لازم است هشدارهای لازم در خصوص اهمیت نصب دوربین و تامین امنیت این بازار به کسبه ارائه شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل همکاری اصناف و سازمان صمت با پلیس را خوب ارزیابی کرد و گفت: از متولیان اصناف و اتحادیه ها خواستاریم تا در جهت تامین امنیت مجتمع ها و پاساژها با بکارگیری نگهبانان مطمئن و تجهیز این اماکن به دوبین مدار بسته نهایت همکاری را داشته باشند.

تعطیلی‌ها بدون هیچگونه تنش در اردبیل اجرا شد

رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در ادامه این جلسه از همکاری پلیس در جهت مقابله با بیماری کرونا و تعطیلی بازار و اصناف قدردانی کرد و گفت: همکاری پلیس در کنار اتاق اصناف اردبیل و همچنین سازمان صمت باعث شد تا بدون ایجاد هیچگونه تنشی بازار و صنوف به مدت معین تعطیل شوند و شاهد کاهش نسبی بیماری کرونا در جامعه باشیم.

وی گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، کارگروهی در کمیسیون نظارت سازمان صمت استان تشکیل شده که مشکلات حوزه تولید، توزیع و عرضه کالا و نظایر آن به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

کسبه به هشدارهای امنیتی هنگام اخذ پروانه کسب توجه کنند

مهدی اشجع رئیس اتاق اصناف اردبیل نیز در پایان این جلسه با بیان اینکه اتاق اصناف با مجموع تمامی واحدها و اتحادیه های تحت نظر خود بزرگترین تشکل اجتماعی را در بر می گیرد، اذعان کرد: در جهت تامین امنیت کسبه و صنوف مختلف هشدارهای لازم به افراد داده می شود تا نسبت به تامین قفل استاندارد، کرکره مناسب و نصب دوربین مدار بسته اقدام کنند.

وی افزود: هنگام صدور پروانه تمامی نکات لازم امنیتی از سوی اتاق اصناف به کسبه اعلام می شود و لازم است کسبه برای حفظ امنیت مغازه یا پاساژها به این پیام های مهم امنتی توجه ویژه داشته باشند. 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز