خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار انجام شد؛

تجلیل از کارگران نمونه واحدهای صنعتی و تولیدی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۸۷۰

جمعی از کارگران نمونه واحدهای تولیدی و صنعتی خراسان رضوی طی مراسمی با حضور استاندار و مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در این مراسم محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی گفت: طی سه سال اخیر شاهد هجمه سنگینی از ناحیه استکبار جهانی به ایران در قالب یک جنگ تمام عیار اقتصادی بودیم که بیشترین فشار را به جامعه کارگران وارد کرد.

وی افزود: با وجود تمام شرایط گفته شده کارگران برای تحقق جهش تولید و سیاست‌های کلان نظام برگرفته از سیاست اقتصاد مقاومتی سختکوش و پر تلاش ایثارگری و در جبهه اقتصادی کشور به عنوان سربازان خط مقدم نقش آفرینی کردند.

استاندار خراسان رضوی توجه به تولید داخلی و حمایت از زیرساخت‌های بخش تولید را یکی از سیاست‌های نظام دانست و گفت: نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری در چند سال اخیر نشان از اهمیت این موضوع دارد.

معتمدیان افزود: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توجه به حمایت از تولید داخلی در دستور کار قرار نمی‌گرفت، روزهای سخت تری را پیش رو داشتیم.

وی اضافه کرد: در استان خراسان رضوی تلاش شده است در سطح مقدورات، نگاه ویژه‌ای به حوزه کارگری شود و همه ظرفیت‌های استان در جهت حمایت از تولید و کارآفرینی به کار بسته شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در این راستا ضمن تثبیت وضع موجود و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها، کمک به فعال شدن ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی نیز در دستور کار بوده است.

معتمدیان با بیان این که بخش خصوصی شاکله اصلی اقتصاد خراسان رضوی را تشکیل می‌دهد افزود: تلاش شده است با تعامل و هم اندیشی با این بخش برای رفع موانع تولید گام برداریم.

وی ادامه داد: در بازدیدی که از کارخانجات تولیدی صورت می‌گیرد یکی از بررسی‌های ما وضعیت کارکنان آن واحد است که امیدواریم شاهد اثرگذاری تشکل‌های کارگری به عنوان پل‌های ارتباطی کارگران و مدیران و دستگاه‌های دولتی باشیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: در محیط‌های کارگری باید نظارت وجود داشته باشد تا پروتکل‌های بهداشتی به نحو احسنت رعایت شود همچنین باید شاهد افزایش کمی و کیفی آموزش‌های بهداشتی، حفاظتی و ایمنی در واحدهای کارگری باشیم و نیاز است خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای پرجمعیت ایجاد شده و معاینات پزشکی دوره‌ای در این واحدها نیز انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز