خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیر طرح سازمان جهانی اوسک با معاونین وزارت جهاد کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۸۵۵

جلسه هماهنگی مدیر طرح سازمان جهانی زعفران "OSEC" با معاونین وزیر کشاورزی و جمعی از مدیران مرتبط در جهت پیشبرد اهداف این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هماهنگی امور سازمان اوسک، در محل وزارتخانه جهاد کشاورزی با حضور محمدمهدی برومندی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، شاهرخ شجری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و احسان مصطفوی، مدیر طرح اوسک و جمعی از مدیران مرتبط برگزار شد.

در این جلسه که به‌منظور هم‌اندیشی و پیشبرد اهداف سازمان مدیریت تولید و صادرات زعفران برگزار گردید، راهکارهای توسعه و پیشرفت این سازمان مورد بررسی قرار گرفته و طرفین به انتقال تجربیات خود دراین‌خصوص پرداختند.

شجری در این دیدار ضمن حمایت از اوسک تصریح کرد: ایجاد سازمان اوسک کمک بسزایی در جهت سامان‌بخشی به اوضاع زعفران در ایران و حتی در جهان بوده و می‌تواند گام مثبتی در ایجاد اقتصاد پایدار و منهای نفت به شمار آید. 

وی ادامه داد: مصوبات و ابلاغ‌های بسیاری در وزارت جهاد کشاورزی توسط وزیر جهاد کشاورزی با محوریت مدیریت تولید و صادرات زعفران صادر گردیده که می‌تواند توسط اوسک پیگیری و اجرایی شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها، ابراز کرد: تسریع در صدور مجوزات لازم برای فعالیت سازمان اوسک باید در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی و سایر وزارتخانه های مرتبط قرار گیرد و موانع موجود بر سر راه فعالیت این سازمان باید هرچه سریع‌تر برطرف شوند. 

در ادامه این جلسه برومندی، معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به افتتاح طرح سازمان اوسک توسط ریاست‌جمهور، عنوان کرد: لزوم اجرای طرح سازمان اوسک در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

وی ادامه داد: برای پیشبرد هر چه‌بهتر اهداف سازمان اوسک باید از تجربیات شکل‌گیری سازمان‌های بین‌المللی مشابه، اساسنامه ها و نحوه سرمایه‌گذاری آنان استفاده شود تا بتوان کارآمدتر از ظرفیت‌های داخلی و خارجی اوسک استفاده کرد. 

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به پیگیری جدی طرح اوسک توسط وزارت جهاد کشاورزی، بیان کرد: برای اجرایی شدن هرچه بهتر این طرح باید محورهای مورد نیاز و مشکلات پیش رو شناسایی شده و برای مرتفع ساختن آنها از تجربه، تخصص و توانمندی‌های یکدیگر به بهترین شکل بهره برده و همچنین هماهنگی‌های لازم با زیرمجموعه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مربوطه انجام شود. 

همچنین در این دیدار، مصطفوی، پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص اوسک به شرح چشم‌انداز ترسیم شده سه‌ساله این سازمان پرداخت. 

گفتنی است، طرح سازمان اوسک با هدف مدیریت جهانی تولید و صادرات زعفران در بهمن‌ماه سال ١٣٩٩ با حضور رئیس‌جمهور رونمایی و افتتاح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز