خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

لزوم برخورد با دستگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی در آنها رعایت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۶۶۰

استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره بر لزوم برخورد با دستگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی در آنها رعایت نمی‌شود، گفت: در چند روز اخیر بازرسی‌های خوبی از اصناف صورت گرفته است اما این میزان کفایت نکرده و به سازماندهی و بازنگری نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل استانداری برگزار شد، ابراز کرد: در خراسان رضوی علی‌رغم جمعیت زیاد، ترددهای متعدد و گشایش‌های استانی، ویروس کرونا با تلاش همه کادر بهداشت و درمان و مدیران استانی مدیریت شده و امیدوارم در روزهای آینده نیز شاهد سیر نزولی آن باشیم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای افزایش تست‌های پی سی آر گفت: باید مدت پاسخگویی تست‌ها در حداقل زمان اتفاق بیفتد.

وی بر ضرورت انجام تست کرونا در مرز افغانستان تاکید کرد و افزود: علی‌رغم اینکه از دیروز شاهد بسته شدن مرزهای مسافری با کشور افغانستان بودیم اما مرزهای تجاری همچنان فعال است، لذا باید در تایباد مکانی به عنوان مرکز قرنطینه برای شرایط ضروری تعبیه شود.

معتمدیان ضمن اشاره بر لزوم برخورد با دستگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی در آنها رعایت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر بازرسی‌های خوبی از اصناف صورت گرفته است اما این میزان کفایت نکرده و به سازماندهی و بازنگری نیاز است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی که فاز اول واکسیناسیون را پشت سر گذاشت قدردانی می‌کنیم اما برای انجام مرحله دوم به واکسن بیشتری نیاز است.

وی گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح باید تدابیر و هماهنگی‌هایی جهت ممانعت و جلوگیری از ترددهای غیرمجاز در نوار مرزی اتخاذ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز