خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت ورزش کارگری استان خبر داد:

برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته کارگر در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۵۷

رئیس هیأت ورزش کارگری استان قزوین گفت: به مناسبت هفته کارگر جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده کارگری به صورت مجازی در استان قزوین برگزار می شود.

هادی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر گفت: به مناسبت هفته کارگر مسابقات دارت بصورت مجازی در بخش بانوان و آقایان و با همکاری استان اردبیل و کرمان و به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش کارگری استان قزوین  ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با وارد شدن به سایت فدراسیون ورزش کارگری  به آدرس Http://worker-sport.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

اسدی ابراز کرد: مسابقه دیگری نیز باعنوان آشنایی با قوانین فرهنگی و ورزشی و قانون کار با همکاری اداره شهرستان البرز برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت مراجعه کنند، به نفرات برتر این مسابقات جوایزی تعلق می‌گیرد.

این مسئول اظهارکرد: جشنواره فرهنگی و ورزشی خانواده کارگری نیز برگزار می‌شود که خانواده‌ها می‌توانند در حد یک تا دو دقیقه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی خود در مدت قرنطینه را ارسال کنند که به کلیپ‌های برتر جایزه تعلق می‌گیرد.

وی هم چنین در پایان افزود: یک جشنواره فرهنگی و ورزشی نیز از طرف چهار استان منتخب در بستر فضای مجازی و با حضور وزیر کار برگزار شد که از استان قزوین کاشی و سرامیک الوند به طور زنده اجرای برنامه داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز