خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی؛

تحقق شعار رهبری، وظیفه مسئولان را در برابر کارگران سنگین‌تر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۴۶

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، از جامعه کارگران استان که چرخش چرخ‌های صنعت و تولید در گرو تلاش آن‌هاست، قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا؛ متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر، فرصتی برای تکریم از مقام و منزلت کارگران زحمت‌کش است که چرخش دست و بازوی آن‌ها باعث رشد وشکوفایی اقتصاد و توسعه و پیشرفت کشورها می‌شود.

کارگران، بازوان توانمند جامعه در تمام عرصه‌ها هستند و بدون تردید همه پیشرفت‌های یک کشور، بر بنیان کار، تلاش و زحمت این قشر شریف و زحمتکش استوار است.

کارگران عزیز با ایثار و تلاش مضاعف خود همواره چرخ‌های تولید کشور را در حرکت نگه داشته و به ویژه در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه، در قامت سربازان جنگ اقتصادی خوش درخشیده و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

نام‌گذاری امسال به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب، وظیفه مسئولان امر را در حمایت از بخش‌های تولیدی و رفع موانع این بخش و حل مسائل و مشکلات جامعه کارگری سنگین‌تر کرده است و این موضوع به صورت جدی در صدر اولویت‌های مدیریت ارشد استان قرار دارد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به جامعه کارگران سخت‌کوش و ایثارگر استان در همه واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی و صنفی، تلاش‌ها و زحمات این عزیزان را که با تحمل سختی‌ها و مشکلات، چرخ تولید را در استان زنده نگه داشته‌اند ارج می‌نهم و سلامتی و بهروزی همه کارگران و خانواده‌های محترم آن‌ها را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز