خبرگزاری کار ایران

انهدام 3 باند بزرگ سلاح و مهمات در کرمانشاه/ 165 فبضه سلاح جنگی کشف شد 

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۳۶

فرمانده مرزبانی کرمانشاه از انهدام سه باند بزرگ سلاح و مهمات در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار یحیی الهی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: طی 15 روز گذشته در معاونت اطلاعات مرزبانی استان با استفاده از سیستم های فنی نوین و همراهی مرزنشینان که چشمان بیدار مرزبانی هستند، با شناسایی سه باند وارد کننده سلاح و مهمات به کرمانشاه از فعالیت آنها جلوگیری کردیم.

وی تصریح کرد: نیروهای ما طی پنج عملیات توانستند از این سه باند 165 قبضه انواع سلاح شامل کلاشینکف و کلت را کشف و ضبط کنند.

به گفته فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه از این سه باند 6700 فشنگ جنگی، 154تیغه خشاب، سه دستگاه بیسیم و یک دستگاه خودرو هم کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این سه باند به صورت کامل متلاشی شدند، عنوان کرد: در این رابطه هشت نفر نیز دستگیر شدند.

الهی در ادامه با تقدیر از همکاری مرزنشینان استان در راستای مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، گفت: مرزنشینان همکاری بسیار خوبی با ما دارند و اگر موفقیتی باشد، حاصل همراهی آنها است.

وی اظهار کرد: یکی از ترفندهایی که دشمن اکنون دنبال می کند تا امنیت کشور را مختل کند، ورود سلاح به داخل است که در این رابطه اقدامات لازم را برای مقابله با آنها انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز