خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان اراک:

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اراک به تثبیت رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۰۷

فرماندار شهرستان اراک گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان اراک، پس از روزهای دشوار برای کادر درمان، مردم و عوامل اجرایی و عبور از شیب تند به وضعیت تثبیت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین بختیاری افزود: با وجود تثبیت آمار مبتلایان هنوز شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در اراک بالا است. در کنار این موضوع، وجود شیوع سویه انگلیسی کرونا در کنار سویه‌های دیگر نیز نگران کننده است.

وی ادامه داد: در این رابطه و برای کنترل هر چه بیشتر و بهتر شرایط ناشی از کرونا، انتظار می‌رود که مردم همچنان خطر این ویروس کرونا را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

فرماندار شهرستان اراک اظهار داشت: همکاری اصناف شهرستان اراک در اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی جای تقدیر دارد. انتظار می‌رود که همه اصناف در اجرای مصوبات همکاری مطلوب داشته باشند و بدانند هر تصمیم و محدودیت تنها برای حفظ سلامت و جان مردم است.

بختیاری با تأکید بر اینکه روزانه 20 گروه نظارتی از دستگاه‌های مربوطه و 10 گروه مردم نهاد به بازرسی از اصناف، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف فعالیت دارند، تصریح کرد: با وجود تنگناهای اقتصادی، میزان تخلف ها در حداقل ممکن بوده که این مسئله از سوی بازرسان با حساسیت رصد می‌شود.

وی بیان داشت: اپلیکیشن ماسک در بیش از ۷۰ درصد از دستگاه‌های اجرایی این شهر اجرا می‌شود و این زیرساخت نقش مؤثری از جلوگیری مراجعه کنندگان ناقل به کرونا در دستگاه‌های اجرایی دارد. از طریق این برنامه، کد ملی افراد مراجعه کننده به دستگاه‌های اجرایی بررسی می‌شود و افرادی که تست کرونای آنها مثبت ثبت شده باشد، نمی‌توانند به دستگاه‌های اجرایی وارد شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز