خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد استان:

«زولبیا و بامیه»باید با روغن سرخ کردنی تهیه شود/ برخورد جدی با تولیدکنندگان متخلف زولبیا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۴۹۵

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: با تولیدکنندگان زولبیا و بامیه که از روغن های استاندارد استفاده نکنند، برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیروس صارمی با اعلام این خبر گفت: تولید کنندگان زولبیا و بامیه باید از روغن های مخصوص سرخ کردن که دارای نشان استاندارد و در برابر حرارت دارای مقاومت هستند استفاده کنند.

مدیرکل استاندارد استان قزوین افزود: اگر واحدهای تولیدکننده زولبیا و بامیه از روغن های خوراکی دارای نشان استاندارد مخصوص سرخ کردن استفاده نکنند با آنها برخورد قانونی می شود.

صارمی خاطر نشان کرد: زولبیا و بامیه و محصولات مشابه، پس از تولید در محیط خنک و در ظروف دارای درپوش برای جلوگیری از آلودگی ثانویه نگهداری شود.

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: نظارت، بازرسی و کنترل مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی به ویژه خرما، بامیه، زولبیا، پنیر، چای، شکر و شیر، آرد و برنج با هدف ارایه محصولات استاندارد به بازار همزمان با ماه مبارک رمضان در استان قزوین تشدید شده است.

وی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده فقدان انطباق کالاها با استاندارد موارد را برای پیگیری با شماره ۱۵۱۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز