خبرگزاری کار ایران

مربی ورزش اسکیت در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ نهادی از ورزش اسکیت در یاسوج حمایت نمی کند/ شهرداری اجازه ورزش کردن به ما در پارک هم نمی دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۴۶۱

مربی ورزش اسکیت در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از عدم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و شرکت های خدماتی بویژه شهرداری این شهر در حمایت از این ورزش اظهار نگرانی کرد.

سام آریانفر در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: حدود ۵۰ ورزشکار در رشته اسکیت در یاسوج فعالیت ورزشی دارند اما هیچ نهادی اداری و غیراداری از این ورزشکاران حمایت نمی کند.

وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج اجازه انجام تمرین این ورزش را به ورزشکاران و علاقمندان در پارک ها نمی دهد، اظهار داشت: بسیاری از کارآموزان و علاقمندان به این رشته ورزشی وقتی این مشکلات را می بینند فرار را بر قرار ترجیح می دهند.

این مربی پیشکسوت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد که از سال ۱۳۷۹ شروع به فعالیت این رشته ورزشی نموده است، خاطرنشان کرد: ما الان قهرمان و نابغه های متعددی در رشته اسکیت داریم ولی برای تمرین در پارک ها آن هم بصورت غیر استاندارد با مشکل مواجه هستیم.

آریانفر گفت:‌ هیچ پیست استانداردی برای ورزش اسکیت در استان بویژه شهر یاسوج نداریم و از سویی هیچ نهادی هم از ما حمایت نمی کند.

وی با تشریح فعالیت های خود برای ارتقای سطح ورزش اسکیت در یاسوج، ادامه داد: در چند دوره تیم اسکیت سرعت تشکیل دادیم، به مسابقات استانی و کشوری اعزام شدیم و شاگردانی همچون بهار حسینی در رده سنی نونهالان را تا قهرمانی ایران نیز اعزام کردیم.

این مربی ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب کارت های مربیگری سرعت نمایشی و داوری در رشته های مختلف این ورزش مفرح توسط خود هم خبر داد.

آریانفر گفت:‌ بیشتر اوقات در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد به روستاها به صورت ماراتن حدود 10 تا 15 کیلومتر با اسکیت پا می زنم و البته بطور حتم خطراتی دارد اما اگر این کار را نکنیم دیگر نمی دانیم در کجا تمرین کنیم.

وی افزود:‌ اسکیت روی  یخ را برای اولین بار در جنوب کشور در پیست اسکی پولاد کف بر روی دریاچه یخ زده تمرین کردم و باعث شد پیست یخ در پولاد کف افتتاح شود.

مربی اسکیت در یاسوج با بیان اینکه ورزشکاران زیادی پرورش دادم و استعدادهای خیلی خوبی دربین ورزشکاران هست، یادآورشد: متاسفانه این ورزشکاران به دلیل نبود پیست استاندارد و حمایت مالی، سرکوب شده و ادامه فعایت ورزشی ندارند.

آریانفر تاکیدکرد که هیچ نهادی مثل شهرداری یاسوج با ورزش اسکیت اصلا همکاری نمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز