خبرگزاری کار ایران

در آستانه امتحانات تشریح شد؛

نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۴۴۶

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، امتحانات تمامی پایه های ابتدایی با نظر و ارزشیابی حاصل شده در طول سال توسط معلم و با نظارت مدیر به صورت غیر حضوری انجام می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسن مظفری در جمع خبرنگاران، گفت: امتحانات تمامی پایه های ابتدایی با نظر و ارزشیابی حاصل شده در طول سال توسط معلم و با نظارت مدیر به صورت غیر حضوری انجام می شود.

مظفری در ادامه افزود: امتحانات پایه های هفتم ، هشتم ، دهم و یازدهم  متوسطه اول و دوم  نیز با نظر و ارزشیابی درطول سال توسط معلم و تحت نظارت مدیر به صورت غیر حضوری صورت خواهد پذیرفت .

وی با اشاره به اینکه در امتحانات پایه نهم 14 هزار 300 نفرشرکت خواهند کرد ابراز داشت: امتحانات این دانش آموزان در 433 مدرسه با سئوال هماهنگ استان براساس مصوبه977 شورای عالی آموزش و پرورش و به شرط مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری از تاریخ 27 اردیبهشت ماه تا 17 خرداد ماه امسال ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد .

مظفری، همچنین تصریح کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با شرکت 8700  نفر در 96 حوزه امتحانی با میانگین 90  نفر براساس مصوبه977 شورای عالی آموزش و پرورش به شرط مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری از تاریخ 27 اردیبهشت ماه تا 24 خرداد ماه امسال ساعت 8 صبح برگزار می شود.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، ادامه داد: ارزشیابی دروس کارگاهی شاخه کاردانش و فنی و حرفه ای به صورت حضوری با مسئولیت و نظارت معلم در سطح مدارس به صورت داخلی انجام می پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز