خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه خیابان ۸دی در عید سعید فطر/ ساختمان شهرداری رشت در میدان امام حسین به‌زودی تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۴۲۹

شهردار رشت از بهره‌برداری از پروژه خیابان ۸دی در عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت با حضور در یکصد و نود و ششمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری رشت گفت: خوشبختانه پیگیری‌های مستمر شهرداری در تسریع روند پروژه‌ها منجر به بازگشایی مسیر خیابان شهیدان عاطفی به امین الضرب گردید که با بازگشایی این مسیر بخشی از ترافیک شهر کنترل خواهد شد.

وی ادامه داد: طی هفته آینده پیرامون زمین‌های مسکن مهر، دادخواستی مبنی بر الزام بر تنظیم سند توسط مسکن و شهرسازی آماده خواهد شد تا مشکلات این بخش نیز برطرف شود.
شهردار رشت با اشاره به ساختمان شهرداری در میدان امام حسین (ع) اظهار داشت: در تلاش هستیم تا پس از تعاملات لازم، نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان شهرداری و پرداخت هزینه‌های پیمانکاری اقدام نماییم.
احمدی با اشاره به پروژه خیابان ۸دی تأکید کرد: پروژه خیابان ۸دی از نظر زمان‌بندی عقب نیست و با توجه به اینکه تا پایان تیرماه از این بابت قرارداد داریم مصمم هستیم تا در روز عید فطر این پروژه به بهره‌برداری برسد.
وی با بیان اینکه منطقه سه و چهار رشت از محلات کم برخوردار می‌باشد، گفت: با تأکید بر عدالت محوری و توزیع خدمات در محلات کم برخوردار حضور فعال‌تری در این دو منطقه داریم.
شهردار رشت در پایان همچنین از ساخت و نصب چندین المان جدید در سطح شهر رشت خبر داد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز