خبرگزاری کار ایران

در بازدید کوچکی‌نژاد از کتابخانه مرکزی رشت تاکید شد؛

کتابخانه مرکزی رشت باید تا پایان خرداد ۱۴۰۰ به بهره برداری کامل برسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۴۱۶

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در این بازدید که به منظور بررسی وضعیت پیشرفت این پروژه فرهنگی صورت پذیرفت، با ارزیابی مثبت از روند پروسه تکمیل ساختمان کتابخانه، بر لزوم اتمام آن تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،جبار کوچکی‌نژاد در بازدید از روند پیشرفت بزرگترین کتابخانه عمومی شمال کشور ضمن تاکید بر حمایت خود از اقدامات نهاد کتابخانه‌های عمومی در حوزه‌های فرهنگی و زیرساختی در کشور، بر لزوم اتمام این پروژه فرهنگی مهم تا پایان خرداد ۱۴۰۰ تاکید کرد.

کوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با همراهی پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان از پروژه در حال تکمیل کتابخانه مرکزی رشت بازدید کرد.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در این بازدید که به منظور بررسی وضعیت پیشرفت این پروژه فرهنگی صورت پذیرفت با ارزیابی مثبت از روند پروسه تکمیل ساختمان کتابخانه، بر لزوم اتمام آن تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ تاکید کرد.

وی همچنین از حمایت خود از مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی و اقدامات فرهنگی و زیرساختی آن تا حصول نتایج ملموس و مثبت سخن گفت و از پیگیری خود برای تخصیص اعتبار لازم جهت تامین تجهیزات باقی مانده و محوطه‌سازی این پروژه خبرداد.

پیشرفت ۹۰درصدی کتابخانه مرکزی و آغاز مراحل آماده‌سازی محوطه از ماه آینده

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نیز در بازدید نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی از این کتابخانه به گنجایش بیش از ۲۰۰هزار جلدی مخزن کتاب این پروژه اشاره کرد و راه اندازی نخستین بخش مجهز نگهداری و حفاظت از نسخ خطی استان گیلان در این مرکز را نیازمند تامین اعتبار مناسب و پایدار دانست.

پریسا کرمی همچنین بهره برداری از کتابخانه مرکزی رشت در زمان اعلام شده را دارای اثرات مثبتی در استان دانست و گفت: با پیش بینی‌های لازم برای ایجاد بخش‌های متنوع در تمام طبقات و قسمت‌های این کتابخانه، امیدواریم مردم گیلان و عموم پژوهشگران و دانشجویان از امکانات ویژه آن بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت ۹۰درصدی پروژه، مراحل آماده‌سازی محوطه کتابخانه از ماه آینده را از مهمترین برنامه‌های دست اندرکاران در این مجموعه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار پیش بینی شده شاهد اتمام فیزیکی این پروژه بزرگ و ورود به مرحله تجهیز آن جهت افتتاح باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز