خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان قزوین خبر داد:

انجام بیش از 5 هزار بازرسی توسط اداره استاندارد استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۳۱۹

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: در سال گذشته با بیش از 5 هزار بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی درمجموع تعداد 137 پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر و تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیروس صارمی بااشاره به صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان قزوین گفت: طی سال گذشته پس از بازرسی و نمونه برداری و آزمون فرآورده‌های تولیدی در کمیته‌های علائم 17 پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای فرآورده روغن پایه، کشمش بی دانه، خودروی آتشنشانی، بلوک کف پوش بتنی، مایع دستشویی و ترانسفورماتور جریان صادر شد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین ادامه داد: همچنین با 120 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در صنعت غذایی، ساختمانی، مکانیک  و شیمیایی  نیز موافقت شد.

وی ابراز کرد: صدور و تمدید این پروانه‌ها حاصل بیش از 5 هزار بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی در یک سال گذشته است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کیفیت کالاهای تولید داخل، مهمترین شاخص ارزیابی محصول است در طی سال گذشته و با بررسی‌های بعمل آمده  119 پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز ابطال شده است.

صارمی گفت: به دلیل اینکه استفاده از علامت استاندارد در زمان ابطال و تعلیق  بر روی کالاهای مربوطه جرم محسوب می‌شود، در زمان ابطال یا تعلیق پروانه استاندارد، نظارت کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی مذکور افزایش می‌یابد تا از وقوع تخلفات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز