خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز:

مقابله و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز از اولویت های اصلی شهرداری ها است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۸۳

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در نشست هم اندیشی شهرداران استان گفت: حسب دستور استاندار البرز، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد بموقع با این پدیده از اولویت های اصلی شهرداری ها است.

به گزارش ایلنا از البرز، ابوالفضل فانی در نشستی که با حضور تمام شهرداران استان البرز برگزار شد با تاکید بر شعار سال، پشتیبانی از تولید و مانع زدایی را وظیفه همه مدیران برشمرده و همه شهرداران را موظف به کمک در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری کرد. 

فانی با تبریک روز ملی شوراها گفت: تشکیل شوراهای اسلامی یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است که مردم سالاری دینی و اتخاذ تصمیمات از بطن مردم را به منصه ظهور رسانده است.

سرپرست معاونت عمرانی با اشاره به وضعیت استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا و تاکیدات استاندار البرز در خصوص بیماری کرونا و لزوم اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی و  استانی در راستای مدیریت بیماری کرونا، تصریح کرد: همه شهرداران مکلف به اعمال دقیق دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا بوده و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نخواهد بود.

فانی، جدیت در برخورد به موقع با متخلفان توسط شهرداران و سایر دستگاه های مسئول را خواستار شد و ادامه داد: حسب دستور استاندار البرز، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد به موقع با این پدیده از اولویت های اصلی شهرداری ها است.

وی در پایان با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع افزود: نتیجه تمامی اقدامات شهرداری ها باید ایجاد محیطی شاد، سالم، زیبا و آرام برای شهروندان و در نهایت رضایتمندی همشهریان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز