خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین:

کامیون حامل 100 کیلوگرم تریاک در قزوین توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۶۵

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران انتظامی استان کامیون حامل مواد مخدر با 100 کیلوگرم تریاک را شناسایی و توقیف کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی با اشاره به کشف مواد مخدر در استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد افرادی سابقه دار که بصورت عمده و در اوزان بالا در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از عناصر قاچاق در شرق کشور تحویل و در حال انتقال آن به وسیله یک کامیون به استان قزوین هستند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ابراز کرد: بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان بوئین زهرا به مراقبت از محور‌های مواصلاتی استان از سمت ساوه اعزام شده و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری در نهایت کامیون حامل مواد مخدر را در ورودی شهر قزوین شناسایی و در یک عملیات پلیسی و طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با سرعت عمل و هوشیاری توانستند، راننده و سرنشین این خودرو را که قصد متواری شدن داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

ابراهیمی گفت: مواد مخدر بعنوان یک معضل خانمان سوز زندگی را به کام بسیاری از خانواده‌ها تلخ کرده و پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی خود اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و مشارکت‌های مردمی در این حوزه باعث ارتقاء امنیت پایدار در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز