خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین:

والدین و همسران شهدای قزوینی از امروز واکسینه می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۴۷

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: اولویت سوم واکسیناسیون کوید-۱۹ به والدین و همسران شهدا با سن بالای 60 سال تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور با اعلام این خبر گفت: در مرحله سوم واکسیناسیون کووید -۱۹ ایثارگران استان قزوین، از امروز، پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه، واکسن کرونا بدون هیچ محدودیتی به همه والدین و همسران شهدای استان قزوین از ۶۰ سال به بالا تزریق می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین افزود: والدین و همسران شهدا به دلیل کهولت سنی نسبت به دیگر جمعیت ایثارگری بیشتر در بیمارستان بستری می‌شوند و همچنین در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند، لذا اولویت سوم واکسیناسیون کوید -۱۹ به این قشر معظم جامعه تعلق گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی مسئولان بنیاد با دانشگاه علوم پزشکی، مرحله سوم گروه اولویت‌دار در دریافت و تزریق واکسن کرونا، والدین و همسران شهدا هستند که این مهم از امروز در درمانگاه صابرین بنیاد استان قزوین انجام می‌شود.

حقایق‌پور گفت: با اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی در تزریق واکسن کرونا، کارشناسان معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان قزوین با والدین و همسران شهدای مشمول تزریق این واکسن، تماس تلفنی حاصل کرده و سپس آن‌ها با رضایت خودشان به درمانگاه مراجعه می‌کنند.

مدیرکل شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: ایثارگرانی که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند باید تا پایان واکسینه شدن افراد جامعه، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به مراحل نخست و دوم واکسیناسیون کووید -۱۹ ایثارگران استان قزوین گفت: در مرحله نخست این واکسیناسیون به ۶۹ نفر از جانبازان نخاعی، دو چشم نابینا، شیمیایی شدید، ۲ پا قطع و والدین دو شهیدی واکسن کرونا تزریق شده است.

مدیرکل شهید و امور ایثارگران استان افزود: در مرحله دوم واکسیناسیون کووید -۱۹ ایثارگران استان قزوین نیز به ۳۴۳ تن از جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد واکسن کرونا تزریق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز