خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان:

تصفیه‌خانه جدید میناب افتتاح شد

کد خبر : ۱۰۶۹۹۳۹

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان گفت: تصفیه‌خانه جدید میناب با دستور رئیس جمهور، در قالب پویش #هرهفته الف ب_ایران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، جمشید عیدانی صبح امروز در حاشیه افتتاح تصفیه‌خانه جدید میناب که با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر محترم نیرو برگزار شد، اظهار کرد: تصفیه‌خانه جدید میناب، با هدف تامین آب شرب میناب و بخشی از بندرعباس احداث شد.

وی ضمن تاکید بر لزوم سازگاری با کم آبی، عنوان کرد: تامین آب شرب از طریق منابع آب سطحی یکی از راهکارهای در نظر گرفته شده برای ایجاد تعادل در بیلان دشت‌هاست.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان ادامه داد: تصفیه‌خانه جدید میناب که دارای ظرفیتی بین هزار تا 2 هزار لیتر بر ثانیه است و شامل فرآیندهای اصلی هوادهی، زلال‌سازی، فیلتراسیون، کلراسیون و شناورسازی هوای محلول است.

عیدانی تصریح کرد: برای احداث این تصفیه‌خانه مبلغ 33 میلیارد تومان و 15 میلیون یورو از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی هزینه شده است.

وی با اشاره به اشتغال نیروهای بومی منطقه در اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه تصفیه خانه جدید میناب که آب سد شهید بذرافشان سرنی را برای مصرف شرب فراهم می‌کند، 200 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز