خبرگزاری کار ایران

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان مرکزی:

بیش از یک میلیون دلار صادرات توسط واحدهای فناور استان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۳۲

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: سال گذشته واحدهای فناور و دانش‌بنیان در استان مرکزی یک میلیون و یکصد هزار دلار انواع کالا را به نقاط مختلف جهان صادر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد کریم‌الدینی افزود: در سال گذشته به رغم شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی نه تنها تولیدات واحدهای فناور استان مرکزی کاهش نداشته است، بلکه میزان صادرات این واحدها نیز چشمگیر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته 9 شرکت در دوره پسارشد و 73 شرکت نیز در دوره رشد، فعالیت خود را تحت نظر پارک علم و فناوری استان مرکزی آغاز کردند که فعالیت ها، ظرفیت این مرکز علمی را به طور چشمگیری افزایش داد.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان مرکزی با بیان اینکه 104 شرکت در دوره رشد و 40 شرکت در در دوره پسارشد، زیر نظر پارک علم و فناوری استان مرکزی فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: 18 واحد دانش‌بنیان استان مرکزی در مجموعه پارک علم و فناوری این استان مستقر است و بقیه در شهرکها و نواحی مختلف استان فعالیت می‌کنند.

کریم‌الدینی با اشاره به اینکه استان مرکزی از نظر واحدهای فناور و دانش‌بنیان رتبه 8 کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: حمایت‌های پارک علم و فناوری استان مرکزی از واحدهای فناور به صورت بسته‌های آموزشی، معافیت های مالیاتی، عوارض گمرکی بر اساس ماده 9 قانون حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان، آزمایشگاهی، کارگاه‌های شبکه‌سازی و پرداخت تسهیلات ویژه با نرخ بهره اندک، انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز