خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

رفع معضلات اجتماعی در گرو رونق تولید و صنایع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۰۹

استاندار قزوین مهمترین عوامل کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی را رونق تولید و ارتقاء صنایع دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور صبح امروز در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، اظهار داشت: تولید یکی از مولفه های اصلی امنیت ملی کشورها است و داشتن قدرت در این حوزه می تواند منجر به قدرتمندی در سایر حوزه ها نیز شود.

استاندار قزوین با اشاره به این نکته که رفع بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه در گرو رونق تولید قرار دارد، بیان کرد: ارتقاء صنایع و تولید می تواند بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی را در جامعه از بین ببرد همچنین توانمندی صنعتی و تولیدی و اقتدار در این زمینه می تواند قدرت سیاسی و بین المللی کشورها را ارتقا بخشد و قدرت جانه زنی مسئولان را در تمامی عرصه ها تقویت کند.

جمالی پور با بیان اینکه خداوند منابع طبیعی ارزشمندی را در اختیار ملت ایران قرار داده است، افزود: تقویت صنایع و واحدهای تولیدی می تواند زمینه کاهش خام فروشی در کشور را فراهم کرده و ارزش افزوده بالایی ایجاد کند.

استاندار قزوین گفت: اگرچه همه نیازها و فرایندهای تولید را نمی توان در یک کشور به ثمر نشاند اما می توان بخش زیادی از آن را بومی و داخلی سازی کرد که در میهن اسلامی ما با وجود ذخایر و منابع طبیعی فراوان و متعدد و نیروی انسانی خلاق و دانشمند این مهم دست یافتنی است.

وی در ادامه با اشاره به تولیدات این واحد تولیدی ایران دوچرخ گفت: موتورسیکلت های برقی یکی از نیازهای جدی شهرهای بزرگ کشور به ویژه تهران است و با توسعه استفاده از آن می توان بخش قابل توجهی از معضل آلودگی هوا را کاهش داد.

استاندار قزوین گفت: باید با همکاری دستگاه های مختلف و همچنین شهرداری کلانشهرها از جمله تهران از ظرفیت تولید داخلی موتورسیکلت های برقی برای جایگزین کردن آنها با موتورسیکلت های بنزینی استفاده کنیم.

جمالی پور با بیان اینکه این واحد مانند خیلی از واحدهای تولید مستقر در قزوین از سابقه بالایی در تولید برخوردار است، افزود: باید با استفاده از تجربیات گذشته و بهره گیری از نیروی انسانی جوان، متخصص و خلاق برای تبدیل تولیدات این واحدها به برند ملی و منطقه ای تلاش کرد.

استاندار قزوین در ادامه بازدید خود از واحدهای تولیدی از شرکت صنایع پاکت تولیدکننده رول کیسه های سیمان با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و  اشتغالزایی ۱۰ نفر بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز