خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان خبر داد:

رد صلاحیت تمامی اعضای شورای شهر اصفهان برای انتخابات آینده/ تایید صلاحیت ۶۷ درصد داوطلبان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۸۵۶

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: ۲ هزار و ۳۵۹ نفر معادل ۶۷ درصد داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در این استان تایید شدند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اصغر رفیعی نژاد  افزود: بر اساس آمار موجود سه هزار و ۳۶۰ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی ۱۱۱ شهر استان اصفهان نام‌نویسی کردند که ۸۶ درصد آنان مرد و ۱۴ درصد زن بودند.

وی خاطرنشان کرد: رد صلاحیت شدگان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان اصفهان می‌توانند اعتراض خود را به هیات عالی نظارت بر انتخابات ثبت کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان ادامه داد: آن عده از افرادی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض دارند، طبق تبصره یک و ۲ ماده ۵۳ قانون و تبصره ماده ۵۳ آیین نامه اجرایی انتخابات شورای اسلامی که در هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها رد صلاحیت شدند، می‌توانند از تاریخ نهم لغایت ۱۲ اردیبهشت به دفتر رسیدگی به شکایات هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی مستقر در استانداری مراجعه و اعتراض خود را تسلیم و رسید دریافت کنند.

نکته حائز اهیمت در رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر این است که تمامی اعضای فعلی شورای شهر اصفهان برای انتخابات پیش رو رد صلاحیت شده اند. حتی رضا امینی عضو اصولگرای شورای پنجم اصفهان که با کنار گذاشتن مهدی مقدری به عنوان نماینده مردم به شورا اضافه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز