خبرگزاری کار ایران

عامل قتل عام خانوادگی در علی آباد کتول دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۸۴۳

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: خواستگار کینه جویی که در گلستان در یک اقدام جنایتکارانه 3 عضو خانواده دایی اش را به قتل رساند توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مجتبی مروتی صبح پنج شنبه در باره به دام افتادن عامل جنایت در علی آبادکتول اظهارکرد: در نخستین روزهای تابستان سال ۹۲ به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع قتل در یکی از محله های علی آباد کتول، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد فردی با ضربات چاقو یک مرد ۵۲ ساله، یک پسر ۱۰ ساله و یک دختر ۱۳ ساله را در منزلی مسکونی به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: طی بررسی های اولیه و میدانی، مشخص شد خواهر زاده مقتول خواستگار دختر دایی اش بوده که با وی مخالفت می شود لذا متهم برای انتقام جویی دست به این جنایت هولناک زده است.

مروتی تصریح کرد: اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل آغاز شد اما با توجه به اینکه متهم به مکانی نامعلوم متواری شده بود و هیچ سرنخی از وی در دست نبود، تلاش ها بی نتیجه ماند تا اینکه طی روزهای اخیر رسیدگی مجدد به این پرونده در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی های دقیق، پیچیده و فنی، سرانجام ماموران موفق شدند به سرنخ هایی از قاتل فراری در یکی از مناطق استان تهران دست یابند لذا تیمی ویژه از پلیس به آن مکان اعزام اما مشخص شد متهم مجدداً به استان گلستان نقل مکان کرده است.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس، مخفیگاه و محل تردد متهم در یکی از روستاهای علی آباد کتول شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه قاتل فراری زمین گیر شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: از مخفیگاه متهم یک دستگاه ۲۰۶ سرقتی، یک قبضه کلت جنگی و مقادیری اموال مسروقه هم کشف شد.

مروتی گفت: متهم در مقر پلیس و پس از مواجهه با مستندات موجود، به ارتکاب قتل سه نفر در سال ۹۲ و همچنین سرقت خودرو اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز