خبرگزاری کار ایران

با هدف شناسایی مشکلات تولید صورت گرفت؛

تأسیس بخش پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در اتاق بازرگانی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۸۱۷

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: اتاق بازرگانی استان بعد از پیام نوروزی مقام معظم رهبری اقدام به تشکیل یک مجموعه اجرایی برای شناسایی مشکلات تولید استان کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بخشنده روز پنجشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، با اعلام این خبر گفت: اتاق بازرگانی استان بعد از پیام نوروزی مقام معظم رهبری اقدام به تشکیل یک مجموعه اجرایی برای شناسایی مشکلات تولید استان کرده است و از مقامات استانی انتظار داریم از این مجموعه حمایت داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین افزود: به باور  بخش خصوصی استان، نامگذاری امسال به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها یک فرصت استثنایی در کشور است تا با پیروی از فرمایش مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را برای مانع زدایی از فعالان واقعی اقتصادی داشته باشیم.

بخشنده بیان کرد: اتاق بازرگانی، آمادگی جمع آوری نکات و مسائل فعالان اقتصادی استان و موانع موجود بر سر راه آنها را دارد چون مجموعه ها و ادارات دولتی در این زمینه، کارهای موازی می کنند و فعال اقتصادی نمی داند برای حل مشکل خود باید به کجا باید مراجعه کند.

وی اضافه کرد: هم اینک ستادها و کمیسیون های مختلفی برای رفع موانع داریم که به صورت موازی در حل مسائل ورود می کنند و وقت مدیران دستگاه ها و مسوولان استان گرفته می شود.

این مسئول با تاکید بر هدف گذاری برای اجرای شعار سال ۱۴۰۰، افزود: انتظار داریم دستگاه ها به صورت جامع و یکدست در این زمینه همراهی کنند تا در ستاد تشکیل شده در دادگستری همه مشکلات را احصا کرده و برای حل آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز