خبرگزاری کار ایران

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین:

پویش ملی آجرهای مهربانی در استان قزوین کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۷۸۶

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: پویش ملی «آجرهای مهربانی» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف ساخت مدرسه در ماه مهربانی خدا آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عسگرعلی جوانبخت با اعلام این خبر گفت: پویش ملی آجرهای مهربانی با هدف استفاده از  مشارکت مردمی در مدرسه سازی در ماه مبارک رمضان راه اندازی شده است.

 مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین افزود: عرصه مدرسه‌سازی یکی از حوزه های مورد علاقه نیک اندیشان برای مشارکت و انجام کار خیر است و مردم خیر می توانند به هر اندازه ای که در توان دارند حتی به انداز یک آجر در مدرسه سازی سهیم شوند.

جوان بخت اظهار کرد: طرح آجر به آجر از سال گذشته با هدف توسعه فضاهای آموزشی و جلب هرچه بیشتر مشارکت‌های مردمی و خیران در زمینه مدرسه سازی در دست اجراست.

وی با اشاره به استقبال خیران قزوینی از ۲ پویش "محرم "و" من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من" در راستای اجرای طرح آجر به آجر استان افزود: در پویش محرم با کمک های خرد خیران مدرسه ساز ، یک مدرسه سه کلاسه درروستای شنازند با  اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان در حال ساخت است .

این مسئول اضافه کرد: همچنین در پویش "من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من " عملیات احداث  ۱۱ مدرسه با ۵۶ کلاس درس به همت خیران قزوینی آغاز شده است که امیدواریم در پویش ملی آجرهای مهربانی با کمک  و مشارکت خیران فضاهای آموزشی بیشتری در سطح استان ایجاد شود.

جوانبخت تاکید کرد: تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر در قالب این پویش‌ها در طرح آجر به آجر در سطح استان مشارکت کردند و استان قزوین رتبه ۱۲ پویش های مردمی را کسب کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز