خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین:

70 هزار بازنشسته استان در صف دریافت واکسن کرونا قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۶۶۲

رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین گفت: در استان قزوین جمعیت بازنشستگان به همراه همسرانشان حدود 72 هزار نفر است که در اولویت تزریق واکسن قرار گرفته و بتدریج واکسینه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد اسدی در جلسه هماهنگی آغاز واکسیناسیون بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گفت: سالمندان از گروه‌های آسیب پذیر جامعه هستند و بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی بیش از 70 درصد فوتی‌های ناشی از کرونا را افراد بالای 65 سال تشکیل می‌دهند؛ از این رو تسریع در واکسیناسیون این گروه الزامی است.

رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین افزود: بر اساس سند تدوین شده و اولویت بندی‌هایی که در گروه‌های آسیب پذیر تعیین شده در روزهای آینده واکسیناسیون افراد بالای 80 سال آغاز می‌شود.

وی ابراز کرد: در استان قزوین جمعیت بازنشستگان به همراه همسرانشان حدود 72 هزار نفر است که بتدریج واکسینه خواهند شد.

این مسئول افزود: در استان تعداد 4 هزار و 382 نفر سالمند بالای 80 سال وجود دارد که در این میان 11 هزار و 119 نفر افراد 70 تا 80 سال و تعداد 26 هزار نفر افراد بالای 65 سال سن دارند که بر اساس اولویت تعیین شده در نوبت تزریق واکسن قرار دارند.

اسدی گفت: واکسیناسیون گروه سالمندان و بازنشستگان از روز شنبه 11 اردیبهشت آغاز می‌شود و از گروه‌های هدف انتظار داریم همراهی خوبی برای مراجعه به مراکز تعیین شده داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز