خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار قزوین عنوان کرد:

تجلیل از مراقبان سلامت شهر قزوین در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۶۴۱

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت ماه رمضان تجلیل از مراقبان سلامت شاغل در پایگاه‌های سلامت شهر قزوین و مرکز بهداشت شهید بلندیان با حضور فعالان قرآنی و با مشارکت مرکز بهداشت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد درافشانی با بیان نحوه برگزاری برنامه‌های ماه رمضان گفت: برنامه‌های این ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود و  هدف از اجرای آن‌ها توسعه و ترویج سبک زندگی و معارف دینی و معنوی‌ سازی فضای شهری با تأکید بر انس با قرآن و شعائر اسلامی است.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: تجلیل از مراقبان سلامت شاغل در پایگاه‌های سلامت شهر قزوین و مرکز بهداشت شهید بلندیان با حضور فعالان قرآنی و با مشارکت مرکز بهداشت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: برگزاری مسابقات خوشنویسی مشق عارفانه با عنوان نگارش کلام قصار حضرت امیرالمومنین(ع) و عکس نوشت شب‌های رحمت در موضوعات نیایش، شب‌زنده‌داری، قرآن، توبه و سایر مفاهیم مرتبط با شب‌های قدر در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های شهرداری در این ماه مبارک است.

این مسئول افزود: پویش نقاشی روز قدس ویژه دانش آموزان، ساخت دو کلیپ در پنج مسجد قدیمی شهر قزوین، برگزاری مسابقه احکام و حدیث ویژه کارکنان شهرداری قزوین نیز از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این ماه است.

درافشانی گفت: پیش از ماه مبارک رمضان برای اینکه حال و هوای شهر رنگ ماه خدا را به خود بگیرد، فضاسازی لازم در تقاطع‌های غیرهمسطح و زیرگذرهای شهر صورت گرفت و بیش از ۱۰ مورد مشارکت در برگزاری مراسم هیئت‌ها و انجمن‌های مذهبی شهر در بستر فضای مجازی انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز