خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان مطرح کرد:

ممنوعیت پیش فروش قبر در بقاع متبرکه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۵۸۲

فرماندار کاشان گفت: در صورت مشاهده مخاطرات بهداشتی، زیست محیطی و اجتماعی در غسالخانه ها، از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری و به کل تعطیل خواهند شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی در جلسه کمیته ساماندهی آرامستان های شهرستان کاشان با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای بلندگودار برای اعلام تشییع در سطح شهرستان کاشان اظهار داشت: استفاده از هرگونه تجهیزات صوتی برای مراسم های تحریم نیز در محیط آرامستان ها و بقاع متبرکه داخل شهر ممنوع شد.

وی ابراز داشت: با دستور دادستان، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروهای متخلف برخورد و ضمن توقیف خودرو تجهیزات صوتی آنها را هم ضبط می کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان کاشان با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل وزارت کشور و بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیش فروش قبر در بقاع متبرکه شهرستان ها ممنوع است، تصریح کرد: اداره اوقاف نیز موظف است لیستی از قبور پیش فروش شده در بقاع متبرکه، که صاحب مدرک و سند معتبر هستند را تهیه و ارائه کند تا قبور جدیدی به فروش نرسد.

وی با اشاره به اینکه مرکز بهداشت کاشان موظف شد از غسالخانه های سطح شهرستان بازدید کند، بیان داشت: در صورتی که در این غسالخانه ها مخاطرات بهداشتی، زیست محیطی و اجتماعی وجود داشته باشد از ادامه فعالیت این  غسالخانه ها جلوگیری و به کل تعطیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز