خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک خبر داد:

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون بیماران سرطانی استان مرکزی علیه کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۵۵۳

رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: مرحله دوم واکسیناسیون بیماران سرطانی استان مرکزی علیه ویروس کرونا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آذین احمری افزود: در مرحله نخست این واکسیناسیون، به دلیل حجم بالای بیماران سرطانی و تقاضای زیاد، تمامی متقاضیان، واکسینه نشدند و حدود ۳۰۰ بیمار درخواست کننده در لیست انتظار قرار گرفتند. 

وی ادامه داد: در این راستا تماس با این متقاضیان آغاز شده و بیماران می‌توانند هر روز از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ برای دریافت واکسن کرونا به مرکز درمانی آیت الله خوانساری مراجعه کنند.

رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک اظهار داشت: بیمارانی که به هر دلیل از ثبت نام اولیه غافل شده و یا اقدام نکرده‌اند، باید نام خود را برای دریافت واکسن ثبت کرده و با به همراه داشتن برگه پاتولوژی و گواهی تأیید پزشک معالج به دفتر پرستاری بیمارستان آیت الله خوانساری برای دریافت واکسن  مراجعه کنند.

احمری تصریح کرد: تزریق واکسن به معنای  ایمنی کامل و صددرصدی علیه کرونا و ترک رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست و افراد به خصوص افرادی که بیماری زمینه‌ای و یا انواع سرطان ها را دارند، همانند گذشته باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز