خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۹ صورت گرفت؛

جذب 6 برابری تسهیلات مشاغل خانگی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۴۴۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در سال 99 علیرغم تخصیص اعتبار مصوب تسهیلات مشاغل خانگی به استان البرز، توانستیم با رایزنی های صورت گرفته رقم تسهیلات مذکور را به بیش از 6 برابر افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا از البرز، رامین ربیعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 99 تعداد 200 کارت قالیبافی صادر و 780 کارت قالیبافی تمدید و تعداد 12 جواز تاسیس و پروانه تولید در حوزه فرش تمدید شده است.

وی درباره تعداد قالیبافان بیمه شده تصریح کرد: تاکنون تعداد 2 هزار و 618 نفر از قالیبافان استان تحت پوشش بیمه شده تامین اجتماعی قرار دارند. همچنین در سال گذشته تعداد 829 نفر جهت استفاده از بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر به مرکز ملی فرش ایران معرفی شده اند که روند کار آنها به دقت در حال پیگیری است.

ربیعی در ادامه درباره میزان مجوزهای صادره در حوزه مشاغل خانگی اظهار داشت: در سالی که گذشت 321 مجوز مشاغل خانگی مستقل و 25 مجوز مشاغل خانگی پشتیبان صادر شد.

این مقام مسئول یکی از مهم ترین اولویت های حمایتی در حوزه مشاغل خانگی را بحث تسهیلات بانکی دانست و بیان کرد: اعتبار تخصیصی به سازمان صمت استان البرز در حوزه مشاغل خانگی 6 میلیارد ریال بود که با رایزنی های صورت گرفته و تامین اعتبار از محل اعتبارات برگشتی سایر دستگاه ها با افزایش 6 برابری این رقم، موفق به اعطای تسهیلات  به ارزش 37 میلیارد و 700 میلیون ریال شدیم که تمام این مبلغ در راستای حمایت از تولید و پشتیبانی از مشاغل خانگی در قالب تسهیلات،  جذب و پرداخت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز