خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن کرونا قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۴۲۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران در اولویت سوم مشاغل پرخطر برای دریافت واکسن کرونا قرار داشته که به محض اتمام واکسیناسیون دو گروه اول واکسن دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد حسین اسماعیلی صبح امروز با تاکید به این نکته که خبرنگاران در اولویت سوم تزریق واکسن کرونا قرار دارند، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در اولولیت سوم مشاغل پرخطر قرار دارند در همین راستا با شروع واکسیناسیون، تزریق واکسن به جامعه خبری استان از طریق معرفی خانه مطبوعات انجام می شود.

وی افزود: براساس اعلام وزارت بهداشت کادر درمان در اولویت نخست تزریق واکسن قرار داشته و در گروه دوم جانبازان و بیماران خاص قرار دارند در استان قزوین نیز تزریق واکسن کرونا بر اساس همین اولولیت بندی ها صورت می گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: تنها مرجع رسمی دریافت واکسن کرونا برای خبرنگاران و اصحاب رسانه بانک اطلاعاتی خانه مطبوعات استان قزوین است، تنها خبرنگارانی که در عضویت اصلی خانه مطبوعات قرار دارند می توانند جهت تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وی ضمن تاکید به این نکته که خبرنگارانی که هنوز در عضویت خانه مطبوعات درنیامده اند هرچه زودتر نسبت به عضویت خود اقدام نمایند، تصریح کرد: برای تزریق و دریافت واکسن کرونا رعایت شروط آیین نامه عضویت در خانه مطبوعات الزامی است بنابراین خبرنگارانی که در عضویت افتخاری خانه مطبوعات قرار دارند نسبت به تکمیل مدارک خود در خانه مطبوعات اقدامات لازم را انجام دهند.

اسماعیلی گفت: رعایت شروط آیین نامه عضویت در خانه مطبوعات الزامی است و همچنین اعضایی که در خانه عضویت افتخاری دارند جهت تبدیل عضویت خود به اصلی می توانند مدارک خویش را کامل کرده و پس از لغو عضویت مجددا جهت تبدیل به عضویت اصلی با مدارک کامل اقدام کنند.

وی با اشاره به این نکته که سالن های تئاتر و سینما می توانند فعالیت خود را از سربگیرند، مطرح کرد: با مصوبه ستاد مقابله با کرونا سالن های سینما و تئاتر در شهرهای دارای وضعیت، زرد، آبی، نارنجی و سفید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بلامانع بوده و می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز