خبرگزاری کار ایران

امام جمعه همدان:

کارگران در تحقق اهداف انقلاب نقش بی بدلیلی ایفا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۳۳۱

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: جامعه عزتمند کارگری کشور از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره به عهد خود با آرمان‌های نظام و رهبری عزیز وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی‌بدیل را ایفا کرده اند.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله شعبانی موثقی» با صدور پیام تبریکی به مناسبت هفته کارگر، اظهار داشت: جامعه کارگری کشور در شرایط کنونی که شیوع ویروس منحوس کرونا فعالیت‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده، اجازه نداد چرخ تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود که این مهم، ایثار و فداکاری این قشر زحمتکش را بیش از پیش ثابت کرد.

وی با تبریک هفته کار و کارگر و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، خاطرنشان کرد: به واقع ارزش والای کارگر را می‌توان در این روایت از امام صادق(ع) یافت که فرمودند: «کسی که برای تامین معاش و مایحتاج خانواده‌اش تلاش می کند همچون رزمنده ای است که در میدان جهاد با دشمنان در حال مبارزه است».

امام جمعه همدان در این پیام ضمن دعای خیر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه کارگران به ویژه کارگران شریف استان، اظهار امیدواری کرده، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده، با تلاش و همت همیشگی کارگران، کارفرمایان و مسئولان شاهد توسعه بیش از پیش استان، بهبود وضعیت اقتصادی و رفع موانع تولید در کشور باشیم.

۲۴۸ هزار نیروی شاغل کارگری و ۵۷ هزار بازنشسته و پیشکسوت مستمری بگیر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی استان همدان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز