خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف 104 کیلوگرم تریاک در پوشش بار هندوانه/دستگیری 4 قاچاقچی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۱۴۸

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد که قصد داشتند در پوشش بار هنداونه 104 کیلوگرم تریاک را به "کرمانشاه" منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص فعالیت یک باند و اینکه قصد انتقال محموله ای از استان های جنوبی به "کرمانشاه" را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی کامیون قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در محل مناسب مستقر شدند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محض مشاهده کامیون مورد نظر اقدام به توقیف آن کرده و 104 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در بار هنداونه مخفی شده بود، کشف کردند. 

سردار جاویدان همچنین از دستگیری 4 نفر در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: کامیون متعلق به قاچاقچیان هم روانه پارکینگ شد. 

وی با اشاره به کشف بیش از 498 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری، گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل که 139 کیلوگرم بوده است بیش از 330 درصد رشد نشان می دهد. 

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین در پایان از دستگیری 820 نفر در رابطه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این افراد شامل قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده، معتاد و ... می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز