خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان البرز خبر داد:

یک فوتی و 4 مصدوم بر اثر تصادف پژو با تریلر در محمدیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۱۲۷

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس و تریلر در شهر محمدیه یک کشته و 4 مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ" بهرام منصوری" با اعلام این خبر گفت: در تماسی که فوریت های پلیسی ۱۱۰ گرفته شد که مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با تریلر در منطقه 5 شهر  محمدیه شهرستان البرز مقابل جایگاه سی ان جی  این شهر گرفته شد که بلافاصله گشت راهور و انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز افزود: با حضور مأموران در محل و با بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه سواری پژوپارس با یک دستگاه تریلر برخورد می کند که در این سانحه، یکی از سرنشین های سواری در محل حادثه فوت شد.

بهرامی بیان کرد: چهار مصدوم دیگر که آقایانی با سنین ۲۴،۲۱،۲۵،۲۹ که توسط آمبولانس پایگاه‌های زیباشهر، مهرگان و عوارضی ۲ و با انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی استان قزوین منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز  افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور عدم توجه به جلو از جانب سواری پژو پارس نسبت به تریلر اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز