خبرگزاری کار ایران

در حاشیه دیدار با سفیر ارمنستان محقق شد؛

قدردانی ویژه استاندار هرمزگان از ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۹۹۳

استاندار استان هرمزگان امروز در حاشیه نشست با سفیر ارمنستان با هدف معرفی و استفاده از ظرفیت های استان هرمزگان در تهران، از تلاش ها و پیگیری های ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان در راستای رشد و شکوفایی اقتصادی استان در ابعاد استانی، ملی و بین المللی قدرددانی کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، متن تقدیرنامه فریدون همتی استاندار استان هرمزگان بدین شرح است:

برادر ارجمند وگرامی جناب آقای محمدرضا صفا

ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان

مدیریت افتخار بزرگی است که پروردگارمتعال آن را  بر عهده ی کسانی قرارداده که باعمل خالصانه ی خویش در مسیرخشنودی و رضایت مردم گام برمی دارند و اینک هرمزگان با داشتن چنین فرزندان برومندی به خود می بالد.

فعالیت چشمگیر و پیگیری امورات همراه با صداقت و اهتمام در جهت رفع مشکلات فعالان اقتصادی و تحقق شعار اتاق شیشه ای و شفاف با تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی، نشان از حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، سازماندهی موثر و مدیریت ارزشمند جنابعالی است.

جایگاه فعلی اتاق بازرگانی بندرعباس که نسبت به سنوات گذشته تغییرات زیادی در خود شاهد بوده و توانسته است در مدت اندکی رتبه و جایگاه بسیار خوبی را در بین اتاق های استانی کسب کند بدون شک جز با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم و مدیریت جهادی حضرتعالی تحقق نمی یافت.

از اینکه  با اقدامات خداپسندانه و خیرخواهانه در عرصه ی سلامت و کنترل ویروس کرونا با گشاده دستی، سخاوتمندی و با بسیج کردن امکانات و تمام ظرفیت های بخش خصوصی ما را یاری کرده اید از جنابعالی قدردانی می کنیم.

به شکرانه‌ توفیق و به پاسداشت همت وثیق حضرتعالی در اعمال مدیریت در اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان پارلمان بخش خصوصی، تعامل سازنده با بخش دولتی، ایجاد جوی صمیمی در بخش تحت مدیریت، خلاقیت، نوآوری، پیگیری و قاطعیت در امور، اعتمادسازی برای فعالان اقتصادی و ارائه کارنامه ای موفق از عملکرد اتاق در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان این لوح تقدیر، تقدیم حضور ارجمندتان می شود.

از خداوند سبحان موفقیت روزافزون حضرتعالی و نیل به اهداف و آرمان های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت داریم.

فریدون همتی استاندار هرمزگان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز