خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان خبر داد:

جا به جایی بی سابقه سه رکورد تولید در فولاد خراسان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۹۴۶

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: فروردین ماه سال جاری برای مجتمع فولاد خراسان در حالی به پایان رسید که کارکنان پرتلاش این شرکت در اتفاقی کم نظیر، در هر سه ناحیه گندله سازی، احیا مستقیم و فولادسازی رکورد تولید ماهانه خود را شکستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کسری غفوری با اعلام این خبر افزود: کارکنان ناحیه گندله سازی شرکت در فروردین ماهی که به تازگی پشت سر گذاشتیم، رکورد تولید گندله را که با ١٩٠ هزار و ١٣۶ تُن در خرداد ماه پارسال ثبت شده بود، ١۴۴١ تُن ارتقا دادند و نصاب جدید ١٩١ هزار و ۵٧٧ تُنی را ثبت کردند.

وی اظهار داشت: در حلقه بعدی زنجیره تولید فولاد خراسان، یعنی ناحیه احیامستقیم نیز شاهد ثبت رکورد تولید ١٣۵ هزار و ۶٠٣ تُن بودیم، این میزان تولید رکورد قبلی را که از شهریور سال ٩٩ دست نخورده باقی مانده بود، ۴٠۵۶ تُن ارتقا داد.

وی با بیان اینکه در واحد فولادسازی اما شاهد ثبت دو رکورد بودیم که تحت تاثیر افزایش تولید ماهانه فولادسازی شماره ٢ به دست آمد ادامه داد: در کارخانه فولاد سازی شماره ٢، رکورد تولید ۵١ هزار و ٧١ تُنی خرداد ماه سال قبل، ١۵١٠ تُن ارتقا یافت تا هم رکورد ماهانه تولید این ناحیه ۵٢ هزار و ۵٨٩ تُن ثبت شود و هم پس از ١٧ ماه شاهد ثبت نصاب جدیدی در تولید مجموع کارخانه های شماره یک و دو فولاد سازی باشیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان خاطر نشان کرد: مجموع تولید فولادسازی در شرکت با افزایش ١٩٩٢ تُنی نسبت به رکورد پیشین که در آبان سال ٩٨ ثبت شده بود، به رقم ماهانه ١٠۵ هزار و ٣۴٢ تُن رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز