خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داد:

رکوردزنی سبزوار در بستری بیماران کرونایی/۵۲ بیمار جدید در یک روز بستری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۹۲۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با بستری ۵۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان در شبانه‌روز گذشته رکورد بیماران کرونایی بستری در سبزوار شکسته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا مسلم در جلسه ستاد کرونای شهرستان سبزوار افزود: روز گذشته ۵۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان واسعی سبزوار بستری شدند که این تعداد بیشترین آمار بیماران بستری از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سبزوار بوده است.

وی اضافه کرد: شمار بیماران کرونایی بستری سبزوار در دوره اوجگیری موج سوم در آبانماه حدود ۲۴۰ بیمار بود در شرایطی که در ۱۱ روز گذشته تعداد بیماران بستری و مبتلا در مرحله درمان سرپایی این شهرستان افزون بر ۳۰۰ نفر بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: همچنین تعداد بیماران ویزیت شده روزانه در مراکز ۱۶ ساعته حوزه زیر پوشش ۷۵۰ مورد است که از نیمی از این مراجعان تست گرفته می شود.

مسلم افزود: عادی انگاری و عدم توجه به هشدارها در زمینه رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی این شهرستان را در وضعیت قرمز تیره کرونایی قرار داده است.

وی با بیان اینکه ویروس جهش یافته کرونا سرعت سرایت بیشتری دارد، ادامه داد: در شرایطی که تعداد بیماران کرونایی بستری شده و مرگ و میر آنها نسبت به روزهای اخیر افزایش یافته، تنها راه برون رفت از این بحران، رعایت دقیق محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز