خبرگزاری کار ایران

آزادی ۱۱ زندانی توسط هیات چهارده معصوم کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۸۷۰

رئیس هیات امنای هیئت عزاداری چهارده معصوم کاشان گفت: هزینه پذیرایی و غذای نذری این حسینیه به دلیل شیوع ویروس کرونا صرف آزادی ۱۱زندانی جرائم غیر عمد در کاشان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان،  آیت الله میر سید حسن اعتمادی ضمن قدردانی از تصمیم و اقدام خداپسندانه عزاداران هیات چهارده معصوم، حسینیه پنجه شاه کاشان که می تواند الگویی برای سایر مساجد وتکایای منطقه کاشان و حومه باشد افزود: انجام امور فرهنگی و اجتماعی در کنار فعالیت های عزاداری هیات های مذهبی، عملی ارزشمند و ستودنی است و برای همیشه میان مردم ماندگار است.

وی تصریح کرد: هزینه های طبخ غذا و نذری حسینیه که بالغ بر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال است با هماهنگی ستاد دیه شهرستان کاشان صرف آزادی یازده زندانی جرائم غیر عمد شد.

آیت الله اعتمادی ادامه داد: یکی دیگر از اهدافی که این هیات از گذشته داشته و بر انجام آن مصمم است، تلاش برای جذب مشارکت خیرین در راستای کمک های مومنانه به اقشار نیازمندی است که در طول سال به ویژه ایام شیوع ویروس کرونا قادر به تامین مایحتاج اولیه و گذران زندگی خود نیستند.

رئیس هیات امنای هیئت چهارده معصوم کاشان با بیان اینکه با یاری و مساعدت عزاداران  یکصد و۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۷۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت تاکید کرد: بسته های معیشتی که برای مستمندان در نظر گرفته شده شامل: گوشت، مرغ، روغن، شکر، انواع حبوبات، مواد شوینده و رب و کنسرو است که تحویل آنها شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز