خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کارگر؛

بازدید مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از شرکت های استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۸۵۴

در دومین روز از هفته کارگر مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با همراهی جمعی از مسئولین از شرکت‌های نیرو محرکه قزوین، تهویه البرز، الغرا بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان قزوین، در دومین روز از هفته کارگر رضا گروسی به اتفاق با همراهی بسیج کارگری، تشکل های کارگری و کارفرمایی و دبیرخانه کارگر از شرکت‌های نیرو محرکه، تهویه البرز، الغرا بازدید کردند.

 مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: یکی از مهمترین وظایف و رسالت های ما در شرایط حاضر نظارت کامل بر اجرای صحیح امور مرتبط با تولید، خدمات و رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و حفاظتی در راستای سلامت نیروی کارمولد و استمرار تولید و خدمات در این برهه حساس است و در همین راستا تلاش خواهیم کرد تا از تمامی ظرفیت های قانونی که دولت  تدبیر و امید فراهم کرده است در جهت حفظ بنگاه های اقتصادی و پایداری مشاغل استفاده کنیم.

گروسی در حاشیه این بازدید افزود: امروز در شرایط خاص و سخت، این واحدها توانسته اند از سرمایه های ارزشمند خود که کارگران عزیز این مجموعه هستند به خوبی حمایت کنند و تلاش های مجاهدانه و سخت کوشی تیم مدیریت این واحدها همراه با روحیه همدلی و هم افزایی و مشارکت سازنده موجبات رشد تعالی این واحد را در پی داشته است.

 در این بازدیدها که رئیس کانون کارفرمایان استان، رئیس کانون شورای اسلامی کار، دبیر خانه کارگر استان، رئیس بسیج کارگری استان، رئیس انجمن صنفی کارگران استان حضور داشتند با اهدای شاخه گل به کارگران از زحمات و تلاش‌های ارزشمند کارگران و مدیران شرکت تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز