خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان قزوین عنوان کرد:

ضرورت حمایت از کارگران در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۸۴۱

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان قزوین گفت: کارگران اقشار پرتلاش و زحمت‌کش جامعه به شمار می‌روند و عامل پیشرفت کشور هستند؛ بنابراین باید از این قشر حمایت‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، رضا گروسی با تبریک فرارسیدن هفته کارو کارگر گفت: از تمام دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تابعه و متولی انتظارداریم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و حل مسائل موجود در حوزه کارگری به کار گرفته و درپیگیری این مهم پیش قدم باشند.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان قزوین افزود: روز کارگر مایه افتخار و روز عزت است و کارگران جهان تلاش‌های فراوانی کرده تا این روز جهانی در تاریخ به ثبت برسد.

وی ابراز کرد: کارگران اقشار پرتلاش و زحمت‌کش جامعه به شمار می‌روند و عامل پیشرفت کشور هستند؛ بنابراین باید از این قشر حمایت‌های لازم صورت گیرد.

این مسئول  با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر در استان قزوین گفت: برنامه‌های مختلفی به این مناسبت از جمله برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی جهت تکریم مقام کار و کارگر، تقدیر از خانواده معزز شهدای کارگر، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و قرآنی در واحدهای تولیدی استان از جمله برنامه‌های هفته کارگر است.

وی ادامه داد: تقدیر از کارگران فعال و پرتلاش در جشنواره امتنان و غبارروبی مزار شهدا  نیز در نظر گرفته شده که اغلب آن‌ها با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزارخواهند شد.

گروسی هفته کارگر را بهترین فرصت برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد کشور دانست و افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات موثری در کشور و استان برای تثبیت و افزایش اشتغال و رونق تولید و نیز مسائل رفاهی کارگران انجام گرفت اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل هنوز فاصله وجود دارد.

در این جلسه بهرام رحمانی دبیر شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین در خصوص اهداف جلسات شورای هماهنگی مدیران،  تعداد جلسات برگزار شده، مصوبات اجرایی  و دستور کار این جلسه مطالبی برای حاضرین عنوان کرده و خواستار تلاش هر چه بیشتر در خصوص اجرایی کردن مصوبات این جلسات شد.

در ادامه جلسه  نیز اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز