خبرگزاری کار ایران

با بازگشت اردبیل به وضعیت نارنجی اعلام شد؛

آغاز فعالیت مشاغل گروه 2 در اردبیل / رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید است / قهوه‌خانه‌ها همچنان تعطیل هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۷۹۲

رئیس اتاق اصناف اردبیل از آغاز فعالیت مشاغل گروه 2 با توجه به بازگشت اردبیل به وضعیت نارنجی در شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی اشجع در جلسه ستاد کرونای شهرستان که با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص بازگشایی مشاغل گروه ۲ اردبیل برگزار شد، از پایان تعطیلی کرونایی اصناف و مشاغل گروه ۲ خبر داد و گفت: با اعلام وضعیت نارنجی در اردبیل از امروز اصناف مربوط به گروه 2 مشاغل می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

اشجع با اشاره به الزام اصناف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونایی افزود: اصناف گروه ۲ مشاغل که از امروز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد به نحو مطلوبی موازین بهداشتی را رعایت کنند تا مجددا شاهد بازگشت به وضعیت قرمز در اردبیل نباشیم .

وی گفت: مشاغل ۳ و ۴ همچنان با محدودیت مواجه هستند و رستوران و فست فودها فقط به صورت بیرون بر می‌توانند فعالیت داشته باشند و فعالیت قهوه خانه ها همچنان ممنوع است. 

رئیس اتاق اصناف اردبیل همکاری همه جانبه و ایثارگرانه اصناف، اتحادیه ها و هیات امنای پاساژها در همراهی داوطلبانه و همکاری مطلوب را یادآور شد و تصریح کرد: علی‌رغم فشارهای شدید اقتصادی اعضای فهیم اتحادیه ها، پاساژها و اصناف با اولین فراخوان محل کسب خود را تعطیل کردند که نشان از اهمیت و احساس مسئولیت این عزیزان در مبارزه با ویروس کرونا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز