خبرگزاری کار ایران

صالحی خبر داد:

آزمون تبدیل وضعیت نیر‌وهای شرکتی در شهرداری‌های استان قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۷۲۶

مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های اسلامی استانداری قزوین گفت: آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌های استان قزوین برای تصاحب ۱۰ درصد از پست‌های سازمانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی صالحی با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی نیروی‌های انسانی متخصص و متعهد در شهرداری‌ها و بر اساس مجوز سازمان اداری واستخدامی کشور، آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌های استان قزوین برای تصاحب ۱۰ درصد از پست‌های سازمانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های اسلامی استانداری قزوین افزود: واجدین شرایط شرکت در این ۷۶۳ نفر می‌باشند که از این بین ۶۶۷ نفر برای شهرداری قزوین و ۹۶ نفر برای ۱۶ شهرداری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و افرادی که حائز بالاترین امتیاز کسب شده باشند، پس از بررسی سوابق کاری و مدارک تحصیلی و براساس صلاحیت‌های موجود در پست‌های سازمانی به صورت کارمعین تبدیل وضعیت خواهند شد.

وی در پایان درخصوص زمان برگزاری زمان آزمون نیز بیان داشت: با توجه به اتمام بررسی صلاحیت‌های واجدین شرایط شرکت در آزمون، پس از خروج از وضعیت قرمز کرونایی استان، این آزمون با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز