خبرگزاری کار ایران

با حضور باستی در شرکت انبوه سازان آرش مطرح شد؛

با حمایت از نخبگان جوان علمی گیلان مجموعه آرش مارکت زیباکنار دانش بنیان می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۵۳۶

رئیس پارک علوم و فناوری گیلان گفت: با حمایت از نخبگان جوان علمی گیلان مجموعه آرش مارکت زیباکنار دانش بنیان می شود.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی و به نقل از واحد خبر دپارتمان رسانه شرکت انبوه سازان آرش علی باستی، رئیس پارک علوم و فناوری گیلان به همراه معاونین خود در شرکت انبوه سازان آرش حضور یافت.

این جلسه که با دعوت شرکت انبوه سازان آرش صورت  گرفته بود بر مبنای دانش بنیان کردن بخشی از فعالیت های شرکت در حوزه مارکتینگ و مخصوصا آرش مارکت زیباکنار برگزار گردید.

در ابتدا امین تقی پور رئیس هیات مدیره شرکت انبوه سازان آرش ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از توجه پارک علم و فناوری گیلان و تعامل و کمک به شرکت های بخش خصوصی که تمایل به دانش بنیان شدن دارند تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه معتقدم خلاقیت نخبگان جوان گیلانی می تواند در رشد و توسعه همه جانبه استان موثر باشد و در همین راستا شرکت انبوه سازان آرش که اتاق فکر خود را متشکل از جوانان تحصیل کرده و نخبه گیلانی قرار داده است و با این اعتماد به جوانان نتیجه مطلوبی را نیز دریافت کرده است، تلاش دارد این فضا را گسترش داده و به سمت دانش بنیان شدن حرکت نماید.

تقی پور افزود: شرکت انبوه سازان آرش آمادگی دارد تا از نخبگان جوان و شرکت های دانش بنیان گیلانی در زمینه فعالیت کاری مرتبط خود حمایت کرده، تا علاوه بر ارتقاء بیش از پیش سطح علمی و تخصصی شرکت، استفاده بهینه از سرمایه ارزشمند انسانی بومی را نیز در دستور کار داشته باشد.

در ادامه وحید اصغرنژاد، مدیر آرش مارکت زیباکنار نیز به تشریح برنامه های این مرکز خرید پس از افتتاح پرداخت.

وی با بیان اینکه آرش مارکت که متشکل از ۶۹غرفه تجاری ، رستوران، سالن همایش با ظرفیت400نفر و فود کورت است با خدماتی کاملا نوین درحوزه فروش و ارائه خدمات فعالیت خود را در ماه های آینده با ۲۰۰نفر اشتغال مستقیم آغاز خواهد کرد.

 اصغرنژاد بیان داشت: کشور به سرعت بسمت کسب و کارهای نوین در حال حرکت بوده که پاندمی کرونا نیز بر این تغییر سبک زندگی مردم از خرید  سنتی به سمت خرید دیجیتال و آنلاین تاثیر فزاینده ای داشته است.

وی تصریح کرد؛ سالن همایش های آرش مارکت محلی برای برگزاری استارت آپ ها و برگزاری دوره های آموزشی برای کسب و کارها در استان گیلان و سراسر کشور خواهد بود که در این زمینه شرکت انبوه سازان آرش در نظر دارد از اعتبار و سرمایه خود برای همکاری و مشارکت با پارک علم و فناوری گیلان در زمینه دانش بنیان کردن تمام فعالیت های خود در آرش مارکت اقدام نماید.

در ادامه مهدی جوزایی، مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت انبوه سازان آرش با تاکید بر تولید ثروت از طریق خلق و گسترش دانش، راهبرد اصلی بخش خصوصی واقعی را ایجاد ارزش افزوده با تکیه بر مزیت محوری دانش و فنآوری دانست و افزود:  حرکت به سمت صنایع خلاق و شرکتهای دانش بنیان آینده محتوم مجموعه اقتصادی آرش است.

 در ادامه باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ شرکت و واحد فناور با هزار و ۵۰۰ نفر نیروی دارای تحصیلات تکمیلی در پارک علم و فناوری گیلان در حال فعالیت هستند افزود: هدف ما این است که ایده ها را تبدیل به کسب و کار پایدار و خلاق نماییم که در این راستا پیشنهاد میکنیم شرکت انبوه سازان آرش بسمت صنایع خلاق حرکت نماید.

وی بیان داشت: در شرایط رکود اقتصادی و پاندمی کرونا شرکت های پارک علم و فناوری وضعیت بسیار مطلوب و در حال توسعه ای را تجربه کردند که این نشان از موفق بودن فعالیت های دانش بنیان در دنیای امروز و پیش رو است.

 باستی تصریح کرد: تلاش ما این است تا از ظرفیت بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف پارک علم و فناوری گیلان بهره مند گردیم.

وی افزود: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی پارک علم و فناوری در گیلان راه اندازی گردیده و در حال حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استان است که در همین راستا از شرکت انبوه سازان آرش نیز دعوت می نماییم تا به عنوان یکی از از سهامداران این صندوق در جهت حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان و نخبگان جوان این استان وارد عمل گردد.

 باستی با بیان اینکه: پارک گیلان در بحث مالکیت فکری با یک تیم ۵۰ نفره و در حوزه داوری با یک تیم ۷۰ نفره در حال فعالیت و دریافت خدمات است، افزود: ما در گذشته شتاب دهنده قوی در پارک استان گیلان نداشتیم که در حال حاضر یک شتاب دهنده بومی در این زمینه مشغول به فعالیت است.

وی  بیان داشت؛ استان گیلان جزء ۶ استانی است که دارای کانون نوآوری بوده که این یک مزیت برای ما به شمار می رود.

 باستی  اعلام آمادگی کرد تا به کمک مرکز واحد رشد فناور پارک علم و فناوری گیلان مقدمات دانش بنیان شدن فعالیتهای شرکت انبوه سازان آرش فراهم گردد.

در ادامه این نشست ملک پور معاون فناوری و نوآوری و خانم پور مرادی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری گیلان نیز با بیان سخنانی در حوزه تخصصی خود بر حمایت پارک گیلان از شرکت های بخش خصوصی و همچنین همکاری با شرکت انبوه سازان آرش در کمک به دانش بنیان شدن و ارائه مشاوره و خدمات تخصصی تاکید کردند.

در پایان رئیس پارک علم و فناوری گیلان به اتفاق همراهان از پروژه آرش مال منطقه آزاد انزلی بازدید کرد.

پروژه آرش مال با ۲۲ هزار متر مربع و در ۶ طبقه با کاربری های تجاری، فرهنگی و تفریحی و گردشگری

 در حال ساخت در محدوده منطقه آزاد انزلی است که در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

با حمایت از نخبگان جوان علمی گیلان مجموعه آرش مارکت زیباکنار دانش بنیان می شود

با حمایت از نخبگان جوان علمی گیلان مجموعه آرش مارکت زیباکنار دانش بنیان می شود

 

با حمایت از نخبگان جوان علمی گیلان مجموعه آرش مارکت زیباکنار دانش بنیان می شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز